torstai 17. marraskuuta 2011

Presidentin valinta

Hertta kirjoittaa:

Kohta alkaa pahin pressavaaliaika ja äiskä ottaa kantaa kaikkeen mitä tapahtuu. Minulla ja pikkupojilla on selvä ja perusteltu kanta ketä me äänestämme. Ihmisoliot on siitäkin kummallisia, että ne saattaa ihan epäloogisin perustein valita ehdokkaansa. Meidänkin äiskä ja iskä soutaa ja huopaa, kukakohan se olisi paras ja papparainen on hokenut jo pitkään, että Niinistöhän se. Kummallista sinänsä, kun papparainen on ihan perinpohjin ollut kommari ikänsä.
Halonen on ollut niin minun mieleinen pressa, kerrankin on kissojen asiat nousseet kunniaan. Ikinä ennen ei ole niin paljon puhuttu lehdissä kissoista, kuin nyt ja se on hyvä asia se. Kauheita olisi, jos Niinistö voittaisi, se olisi täydellinen katasrofi. Takuulla se alkaisi vouhottaa jotain koira-asiaa ja nostaisi esille koiransa mielipiteet joka asiassa. Koiraihmiset, kun on vielä niin hölmöjä ettei ne huomaa, että koiranpennun hankinta ja nuori tyttönen vaimona on pelkkää median nuolemista.
Minä olen periaatteen nainen ja olen ikäni äänestänyt aina toista naista eli minun ehdokkaani on Eva Biaudet. Naisten pitää olla solidaarisia toisilleen, eikä sen väliä ole vaikken minä ymmärräkkään ruotsia, ei se mitään tarpeellista kuitenkaan sano, niin ei ole väliä ymmärtääkkään.
Jössen lempiehdokas on Timo Soini heillä, kun on yhteinen harrastus. Soinistakin näkee, että on oltu ruoka-aikoina kotona ja ruoka on maistunut. Sellainen mies on Jössen mieleen, on elämän perusasiat järjestyksessä eikä kohkaa mitään tarpeetonta. Jösse on ajatellutkin käydä Soinin kotisivuilla kyselemässä mistä ruuista Timo tykkää ja olisiko joku herkkupala lähettää Jössellekin.
Valtsun valinta taas on ihan selvä, tiesin sen jo ennen, kuin kysyinkään. Valtsu valitsee tietty Lipposen, koska se muistuttaa ihan iskää. On melkein yhtä pitkä, kun iskä ja rotevakin ja iskä on kanssa enempi sellainen rauhallinen ja vähän hidaspuheinen. Tosin äiskän kanssa sellaista tarvitaan, niin tulee huusholliin tasapainoa.
Siinä ne meidän valinnat sitten onkin, täytyy nyt seurata mitä toi henkilökunta meinaa tehdä, mutta annan siitä kyllä tilanne tiedotusta pitkin talvea.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti